Jan Tichý


tichy-1024x1024Jan Tichý vede konzultační a vývojářskou společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie. Je zkušeným lektorem různých veřejných i individuálních školení z oblasti internetového marketingu, externí a interni komunikace, optimalizace pro vyhledávače, webové analytiky, tvorby webů a vývoje aplikací, použitelnosti, přistupnosti a obchodní účinnosti webů. Všem těmto tématům se věnuje i v praxi v rámci sve poradenské činnosti. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze.

 

Kontaktní informace

Tel: +420 604 587 824

Email: tichy@medio.cz

Web: www.akademie.medio.cz

WEBOVÁ ANALYTIKA A GOOGLE ANALYTICS

Na školení se seznámíte se základními i pokročilejšími funkcemi a statistikami bezplatného měřicího nástroje Google Analytics. Naučíte se orientovat v jeho rozhraní a reportech, seznámíte se s pojmy jako návštěva, návštěvník, bounce rate či konverzní poměr. Osvojíte si praktické postupy při běžné práci s reporty. Osaháte si poslední novinky v rozhraní. Dozvíte se o dalších užitečných nástrojích i o obecných principech webové analytiky v širších souvislostech.

PROPAGACE PROJEKTU NA INTERNETU

Lektor představí různé možnosti, které je možné využít pro propagaci projektu na internetu. Důraz přitom klade na neplacené cesty, jako je optimalizace pro vyhledávače, linkbuilding, online PR, využítí sociálních sítí nebo e-mailing. Zmíní se ale i o placených kanálech, zejména PPC reklamě nebo bannerových kampaních. Nezbytnou součástí školení je i stručný úvod do cílů a cílových skupin, použitelnosti a srozumitelnosti webu, sledování návštěvnosti a vyhodnocování výsledků.

OPTIMALIZACE WEBU PRO VYHLEDÁVAČE

Školení představí v celé šířce možnosti, jak získávat relevantní návštěvníky z přirozených výsledků fulltextových vyhledávačů, zejména Google a Seznamu. Naučíte se, co je pro úspěch ve vyhledávačích důležité. Zjistíte, jak postavit samotný web správně technicky, strukturálně i obsahově, aby se vyhledávačům líbil. Dozvíte se, co je to budování zpětných odkazů (linkbuilding), proč je důležité pro získání dobrých pozic ve výsledcích hledání a jak na něj.

NÁVRH A PŘÍPRAVA WEBU

Na školení se dozvíte, co vše je potřeba řešit při tvorbě nového nebo redesignu stávajícího webu. Společně s lektorem projdete ideální postup návrhu webu, dozvíte se, kterých všech rolí a disciplín se týká. Od webového architekta, specialisty na uživatelské chování a použitelnost, SEO konzultanta, přes grafika, kodéra a programátora, až po copywritera a správce obsahu, marketéra, PR specialistu či linkbuildera. Dozvíte se řadu informací, abyste většinu těchto rolí mohli sami zastávat nebo alespoň efektivně řídit.